Translate

tisdag 7 oktober 2014

I lördags...

Tog vi en tur till björnön :)
Det var många som var där,fast vädret 
inte var det finaste.Många som grillade korv.
Men vi var bara där för att få komma ut lite.


Det var skönt fast solen inte sken.
Simon lekte en stund vid vattnet.
Sen gick vi runt och tittade lite.
Simon lekte lite vid gymmet som finns där,
efter spåret.Han var så duktig,han klarade hela
vägen att gå med armarna över gungande som en apa :)

Sen var vi ju tvungna att åka hem.
Mange skulle börja jobba.
Jag och Simon åt goa våfflor :)
Kevin var hos sin pappa hela helgen.

I dag har jag gott och varit irriterad.
Och jag vet inte varför :(
Bara känt mig lite nere och trött.
Har tänkt på mötet med skolan
och det känns inte så bra.
Känner att jag blir stressad av de.
Ska försöka ringa skolan och fråga
vad det är som händer.
// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar