Translate

måndag 20 oktober 2014

Jag tappade mitt hjärta...

Jag tappade mitt hjärta,
på bara några sekunder.
Jag kunde inte andas,gråten tårarna bara vällde
fram.Det bara snurrar i mitt huvud och klumpen 
i magen är en faktum.Det är bara att plocka upp
skärvorna och se glad ut genom tårarna.
Som så gärna vill välla fram.

Förkrossad över hur människor,kan
bete sig och förundras över hur dom själva
kan göra saker och sen vända det i mot andra.
Hur ska man kunna känna tillit,till någon som 
man ska ha förtroende för.
Den tilliten är nu krossad och kommer 
aldrig mer igen.
 
Att dom kunde tro, ens tänka tanken.
Jag skulle heller dö själv.
Men skärvorna måste vi en då plocka upp
och gå vidare i från.
 
// Laila
 
 

2 kommentarer:

  1. Men älskade vän ❤️. Vad är det som har hänt? Hör av dig fina du ����. Varma kramar ��✨��

    SvaraRadera