Translate

söndag 26 oktober 2014

Kevins kalas...

I dag var det dax för Kevins kalas.
Kevins kompisar kom,så
det vart väl inte riktigt som jag hade tänkt.
Men det gick det också.
Tror dom var lite nyfikna på Sara :)
Så söt fin tjej,Madde och Danne får nog
många herrar som kommer att svärma över deras
fina dotter.

 lite på dukningen

I dag känns det okej.
Men det är som jag har något hänger över mig.
Något svart och otäckt :(
För en kort stund glömmer jag allt
och då kan jag få fram ett leende.
Men sen slår det mig,vad vi har att vänta oss.

En jobbig overklig tid fram för oss.
4 månader kommer detta hålla ett hårt grepp
om oss.4 månader att behöva tänka på detta.
Har ingen aning om vad vi har att vänta oss.
Men jag sätter ribban högt,så jag slipper fall 
så långt sen.
Så jag ber en stilla bön och håller hårt om
mina tummar.Och försöker hålla mig över vatten ytan.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar