Translate

fredag 12 december 2014

När man tänker tillbaka...

Satt och tänkte att sedan 1995-96 så har
jag varit någon som tagit hand om barn :)
De började med 1 år i USA som barn flicka.
Där tog jag hand om 3 barn 5 år,3 år och 2 mån.
Så nog hade jag att stå i,då var jag 23 år gammal.

När jag kom hem på sommaren så var jag barn fri.
Men 1998 så vart de lite stökigt för min äldsta
syster.Så hennes tvilling killar då 12 år gamla.
Flyttade hem till mig och min då varande sambo.

Så 26 år gamla vart jag moster/mamma :)
Det var lite kämpigt det första året,då vi alla
behövde tid att vänja oss i de nya.
Men sen gick de bra,hoppas jag.
Dom är nu uppväxta och gifta båda två.
En av dom är nu stolt pappa till en liten
kille själv.

Dom jobbar och har körkort,gott färdigt
gymnasium och fått en utbildning.
Även om dom inte jobbar med de :)
Dom har blivit två fina vuxna individer
och jag hoppas att jag hade något med de.

Så jag hoppas att jag lyckas att låta
mina två egna killar bli lika fina killar som dom.
Tänk vad livet kan ta ut sina svängar.
Det var ju inget som jag tänkte på som 26 åring
att ta hand om två 12 åriga killar.
Men trots allt så vart de bra :)
SÅ nu är de bara vänta och se hur
allt faller sig för mina egna killar <3 
// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar