Translate

måndag 1 december 2014

Varför kan inte tiden bara stå still...

Ibland önskar jag att tiden kunde stå still.
Man slapp alla måsten,inga räkningar,inga barn,
absolut ingenting.Bara jag och universum ett litet tag.
Så jag bara kunde få andas, få skrika ut
min frustration över allt som händer runtomkring
just nu.Jag riktigt föraktar vissa människor nu.


Att dom gjort detta,att jag måste ut stå dessa
förödmjukelser.Hur ska man kunna läka,
när man hela tiden får utstå en massa skit.
Å jag vill bara skrika,skrika så högt att
alla bara stannar upp.Skrika fattar ni,vad ni gör
mot oss.Mot mig som person,jag orkar inte med er
skit.Man ska aldrig ropa klart, när man inte har 
 facit i handen.


 Jag är så JÄVLA trött på allt,jag vill bara gå
och lägga mig och sova i en så där tusen år.
Och vakna upp och allt är helt annorlunda.
Inte min familj och mina vänner.
Allt det andra,skiten,tröttheten min glömska.
Ja allt som känns så jävla jobbigt :(

// Laila


2 kommentarer:

  1. Usch det låter inte roligt alls!! Hoppas verkligen att allting kommer lösa sig för er för det är inte kul att må dåligt!!
    Det finns ju bra människor man kan gå och prata med och få "skrika" ur sig och förhoppningsvis så hjälper det.

    Vi finns för er <3

    SvaraRadera