Translate

fredag 28 augusti 2020

Covid-19 provtagning...


 

 

Fick feber och vart snorig i går em.

Och sen fick jag torrhosta 😷

Så min chef ville att jag skulle testas för covid-19.

Så jag ringer och får en tid 9.20,lite creepy.

Fick köra bakom gamla lasarettet,där fanns de

en husvagn med tält som jag skulle köra upp till.

Där skulle jag stanna,dra ner rutan och vänta.

Sen kom de en sjuksköterska och frågade vad jag

hette. Sa mitt namn och att jag skulle ta upp id.

Sen skulle jag luta huvudet bakåt

och sen körde hon upp en vit smal sak rakt upp i näsan 😰

Herre gud vilken smärta.

På bägge näsborrarna och sen vänta i 10 sek.

 

När hon drar ut säger hon att det gjorde

nog väldigt ont nu. Du var väldigt svullen i näs hållen. 

Det bara spruta ut tårar.

Nu är det bara vänta och se.


Och jag måste hålla mig inne tills jag får svar.


// Laila

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar