Translate

onsdag 11 november 2020

Så tråkigt när folk inte förstår...

Vart lite ledsen för ett tag sedan,då en kollega inte kunde förstå

varför jag hade de så svårt hemma.

Det som gör mig argare, är att vi arbetar som boendestödjare i 

 det egen hemmet bostaden 😏  

Dox är hen inte utbildad, men jobbat många år som

boendestödjare.


NPF familjer har det svårt, att få i hopp vardagen.

Jobb,familj och egen tid.

Jag har nästan aldrig egen tid.


Och Simon har nu jobbigt igen med sin ocd 😔

Som tar väldigt mycket med energi.

Men vi pratade med BUP och fick höja hanns

medicin i dag till 75 mg på hanns medicin.

Så vi får hoppas att de ger med sig snart.


Har ledig dag i dag,har jag inte haft på 2½  år.

Men de betyder att jag åter igen jobbar helg.

Men var 4:e vecka och söndag 4 timmar.

Så det kan jag gå med på.

Haha känns som jag skolkar från jobbet 😁







// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar