Translate

söndag 13 februari 2022

Äntligen är de snart bubbel...

Äntligen bara en vecka kvar, sen kommer tjejerna

på bubbel kväll 😍😋 

Dom skulle ju ha kommit förra året,men då

vart de lite för mycket för mig.

Värk över allt och sen upptäckte dom att jag hade diabetes.

Som jag förmodligen haft några år.

Men jag har inga symtom, som jag borde ha.

Men jag ligger inte så mycket över kant.

Så läkaren trodde väl att de berodde på de.

Sista jag var och kollade så låg jag på normal värde.

Och då hade jag bara ätit tabletter i 2 veckor.

 

Men nu ska dom i alla fall komma på lördag.

Så jag har kollat på bubbel och vad jag ska bjuda på.

De är ju bara så kul att kolla och titta på vad jag ska bjuda på.

Kan inte vänta, ska bli så trevligt att få träffa alla igen 💕

 

// Laila

 


 ( den här ligger 1:a på systembolaget just nu 129 kr,7567)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar