Translate

måndag 3 april 2023

En trasig röra...

Kan nog stämma rätt så bra.

 



Just nu vill inte ländryggen eller höften vara med 😭

Haft så himla ont i dag, benet har vikit sig.

Man känner att man lever när man har en pisksnärtskada, 

artros i ländryggen och grav artros i höger höft. 

Jo vist känner man att man lever alltid.

Har börjat med 14 mg Rybelusus och i dag

kom den illa måendet. Det tar ett tag innan

jag känner av en ökning.

Så i dag har jag inte ätit mycket får inte i mig så mycket.


Sjukskriven till den 26/6 så nu måste jag köpa

mig en person våg. Får gömma den för Kevin 💕

Får han veta att de finns en våg hemma, då blir de vägning

varje dag. Och de vill jag inte, nu mår han i 

alla fall så bra som han kan göra.

Vist han äter inget onyttigt och han gymmar eller

går varje dag.

Men han äter i alla fall älskade barn eller man

Han blir ju 21 år i år. Herre gud har jag så stort barn/man.

 

I morgon är de teams möte igen, så härligt att få

träffa arbetskollegor.  

Och man missar så mycket av att bara läsa

minnes anteckningarna.

Pratet i mellan raderna 😁

 

// Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar