Translate

torsdag 27 april 2023

Hur kommer de sig...





 

Jag har nog inte förstått, att jag var så kraftig som jag var 😱

Visst vet jag att jag har många kilon till över.

Men så mycket, jag har mycket kvar.  

Inte ens när Cellbes största storlekar inte passade.

Var gör jag då, jo då syr jag mig tunikor som jag kan ha.

Nu har polletten äntligen ramlat ner 😂

Och de får ta den tid de tar, att komma ner i vikt.

De är bara fettet runt magen som smälter bort.

Vikten hoppas jag att den också kommer 

så småningom om 💝

De är helt galet, 20 cm är borta runt midjan.

När jag setter mått bandet runt och 

ser hur mycket som faktiskt har gott bort.

Så är jag så stolt över mig själv 😍

Jag äter allt,men mindre en vad jag brukade.

Och sen äter jag mycket protein.

Det har min läkare varit mycket noga med att tala om.


Eftersom jag inte kan gå så långa sträckor.

Så skulle nog viktminskningen gott mycket

bättre om jag kunde ut och röra på mig.

Ska försöka få hem min jobb cykel.

Det är ju en el-cykel.

 
Men de försvinner saker i från den hela tiden.

Ska prata med min chef nästa vecka.

Då vi har en hel dag med planerings dag.


Och den 7/6 ska vi ha en kick off.

Tävla mellan tredje delarna.

Haha min horn kommer nog fram då 😂😁 

Har ju sådan vinar skalle.

Hoppas de blir roliga saker vi ska göra.

 

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar