Translate

fredag 26 december 2014

Julafton och juldagen...

På julafton var vi hos Magnus familj.
Och där känner jag mig inte alls välkommen :/
Bara en massa gliringar hela tiden.Det är bara så tråkigt
Det som är mest tråkigt är att Farmor,
alltid lyser med sin frånvaro.
Det är bara min mamma som kommer
och hjälper med Simon.För att jag och Mange
ska få lite lugn och kunna göra något bara han och jag.
 

 
Aja vi åt och öppnade jul klapparna.
Sedan tittade vi på kalle.
Sedan fikade vi :)
Allt de goa jag bakat,det var i alla fall gott.

Jul dagen var mycket mera lugnare.
Och harmoniskare inga gliringar.
Krille och Big bjöd på Langos :) de var så gott.
Barnen fick sina jul klappar och dom vart så
nöjda så.Vi pratde om att vi kanske skulle
åka i väg nästa jul.Och det är något som vi verkligen
funderar över.Gud så skönt att få komma i väg
då.
 

 hemma hos min näst äldsta syster :)
 min lilla Simon <3
 min stora killa Kevin <3
och go fikat :)

Ja vi har ju lite tid att planera,en så där 1 år :)

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar