Translate

lördag 6 april 2019

Allt flytter på...



Simon har nu haft 1 vecka med hem skolning.
Och det har funkat alla dagar förutom
i fredags. Då var han trött och lite sur,men de gick.
Sista 30 min fick han spela ett spel och då var han glad igen <3

Kevin hade utvecklingssamtal i onsdags.
Och de går bara bra för honom.
Nu börjar lärarna se Kevins svårigheter.
Och vad han har svårt med.
Men han kämpar på <3

I torsdags hade jag HR mötte och de gick kanon.
Min chef tycker de bara blir bättre och bättre :)
Jag har fått så få sjukfrånvaron den sista tiden.
Fast jag har varit trött så har jag kämpat i genom
tröttheten.Börjar med mina motivation tal och sen en berocca
sen är de bara att köra på.

Köket har dom nu nästan gjort klart.
Flytspacklet är på och de ska dom slippa ner.
Och sen blir de ny mata in :)
Och ny skåp luckor yiippieee.
Sen en liten väntan på resten av lägenheten.
Vi har även fått en tid från sos.Känns helt okej
dom kanske kan hjälpa oss.
// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar