Translate

torsdag 11 april 2019

Man kämpar strider som ingen ser...



I dag innan Tomas kom, Simon en lärare.
Så var han så arg,så trött han ville inte göra något.
Tomas kom då låg han i våran säng och ville inte komma ut :(
Till slut så kom han och med övertalning om McDonalds
så gick han med på att göra det han skulle. 

Jag satt mig i stora rummet och tittade på tv:e.
Då hör jag hur dom pratar om nya skolan.
Min lilla kille börjar ju i 7:an i höst.
Och då ska han gå på Skiljeboskolan.Tror de
kommer bli bra där.Där går även moster som som speical
lärare <3 

Hoppas att Simon känner sig lite tryggare,
med vetskapen att moster jobbar där.
Sen gjorde han matte,sv och eng.
Det är så tråkigt att han inte vill,för han är
så otroligt smart och kunnig.
Tomas sa till Simon tänk om jag var så duktig
när jag var 12 år. 

Simon besitter en sådan kunskap
så man blir så paff.
Hahaha undra var den kommer i från :D
Hanns mamma och pappa är kanske inte
lika smarta <3 

och de tar sig även med köket.
I dag kaklade dom,fina vita lång smala.
Det kommer bli så fint,väntar bara att få välja tapet.
och sen vill jag köpa en ny matgrupp.
Jag vill ha ett runt bort.
Så jag kan få in ett hörn skåp :)

https://www.youtube.com/watch?v=F78kmovZ5pE 

// Laila 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar