Translate

fredag 14 augusti 2020

Mentorn super bra...

 I går var vi till skolan och träffade nya mentorn.

Och han verkar jätte bra,han var mera på

och frågade Simon om allt.

Hur han ville hade,om han vart arg hur vill han

att dom skulle göra då.

Så Simon pratade glatt om hur han gärna

vill hade nu när han börjar.

Mentorn tyckte 2 dagar,2 timmar och sen sakta höja till 

3 dagar . Och de tyckte Simon var bra 😍 


Så nu hoppas vi och håller alla tummar vi har

att det går vägen nu.

Det enda problemet nu,hur ska jag få honom

till skolan när jag är på jobbet 😱

Min syster går ju på skolan,hon kunde nog 

hämta honom någon gång 💗

Mycket guld värt.


Haha haft semester,men känner att jag skulle kunna

ha en till. Gillar inte och ha tidig semester.

Har massa dagar kvar,så jag ska ta ut någon vecka

känner att jag behöver de.


// Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar