Translate

torsdag 30 mars 2023

Läkar tid...

I morgon är de läkaren igen och vikt 😱

Tror inte att de gott så bra, som de gjort.

Har förlorat 16 cm i midjan och de är ju jätte bra.

Men vikt mesigt så tror jag inte så mycket.

Jag tror att jag behöver gå upp till 14 mg Rybelsus.

Så får se vad min läkare tycker i morgon.

De blir ju liksom inte bättre i höften, utan snarae tvärtom  😬

Får bara ondare och ondare, känns inte alls skönt.

Eller så har fettet kapslat in höft kulan och nu

när de försvinner så får inte höft kullan stöd.


Jag kan inte sova somnar och vaknar. 

Måste byta ställning hela tiden.

Jag blir helt slut som människa.

 


 

 I morgon ska Mange och Simon ta en tripp till Stockholm.

Simon behöver komma ut och göra något.

Han gillar ju att åka tåg och sen har Stockholm blivit

något han tycker om att besöka.

Men vad dyrt, nu kostar han 😯

Gick på 712 kr för dem bägge,

tur och retur. Men de känns lite väl

men men.

 

Så jag blir solo i morgon 😁

Får se om jag orkar göra något.

 

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar