Vi vart bortbjudna till min fina vän
Madde i midsommars.
Så jag virkade en själ till henne 😍
Vart ju bara så fin.
Så jag får vika en till mig själv med 😊
hon är ju så katt tokig.
Håller på med en kortärmad kofta
till mig själv just nu.
En rosa.
Körde även bil i fredags och det
gick väldigt bra.
Det ända som var att det gjorde ont
på stygnen. Men det löste vi med att sätta en vante
där man trycker in bältet 😁
Ska försöka gå ut och ta mig en liten promenad.
Måste börja bli lite bättre med det.
// Laila♥









