Translate

söndag 10 februari 2013

Godmorgon söndag!

''Ankdammen som ligger där vi bor''

Nu är helgen klart en höjd punkt,nu när man är ledig.Jag är ledig,ledig helg kan nog inte riktigt fatta att jag har fått en fast tjänst.Så många ansökningar som jag skickat ut och nu så äntligen fick jag en tjänst.Man tappar ju allt av värde när man varje gång får tillbaka tack för visat intresse :(  Men nu så,jag känner ju faktiskt denna chef :) Som sagt man får inga tjänster om man inte känner någon,så är det.Det ska inte behöva vara så men så är det.Jag var på intervju efter 1 timme så ringde hon ska vi skriva papper då allt är klart sa hon :) Mitt hjärta bara rusade viste inte om jag skulle gråta eller skratta av lycka.Och nu har jag jobbat en hel vecka redan och börjar på min andre i morgon.Hoppas bara att jag får gå till lite flera av mina brukare så jag lär känna dom med.Nu har det bara blivit till vanliga hemtjänsten och bara några få av dom som jag ska jobba med. 
Vi ska åka till Turkiet i september,i början av månaden.Vi tänkte åka precis när skolorna börjar men då kände vi att det blev så fel för barnen.Att inte gå 1:a dagen och Simon börjar ju 1:a klass och Kevin i 5:e och herre gud.Vad stor han börjar bli min son :) jag hinner inte med.Och min lilla baby börjar 1:a klass vart tar mina små vägen,är det bara jag som står stilla på samma ålder :))) Hahahahaaaa ja tur att man kan skoja om sin ålder.Men jag fick höra flera gånger förra veckan att jag inte såg så gammal ut :) Vilket glädjer mig naturligtvis.
Nej nu ska jag göra i ordning mig och sen får vi se vad vi hittar på.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar