Translate

lördag 9 februari 2013

Hej alla!

Tiden har gott och mycket har hänt :) Jag har nu mera fått en fast tjänst,efter alla sökningar så har jag nu fått en fast tjänst.Det är helt underbart att veta vilka tider man ska jobba nu och man kan vara med och bestämma på ett helt annat sätt.Jag har börjat inom hemtjänsten men inom psykiatrin,det är jätte kul.Men just nu håller hela stället att omorganisera,så det är lite snurrigt.Så nu går jag även till vanlig hemtjänst också men bara fram till den 25 februari.Jag är så glad och bara för att jag har fått en tjänst ringer telefonen om flera intervjuer är inte det så typiskt.När det väl släpper så släpper det med besked :)
Jag är så besviken på BUP vi kan inte börja att medicinera våran lilla Simon förrän i slutet av året.För vi står fortfarande på utredning,så ARG varför ska barn behöva få vänta mer en ett år för att få en.Ja ja det är väl bara att ringa och terrorisera dem :) Så kanske det går fortare,man vet aldrig hur dom tänker där uppe.Har ni någon erfarenhet där ni bor,vad gjorde ni för att få hjälp fort!!? Tacksam för svar alla svar är mer en välkomna.Har ni några erfarenheter om medicinerna.Man har så många frågor och aldrig får man något svar. 
Hoppas ni följer med mig här i stället,så gamla och ny är så välkomna till mig  

// Laila


2 kommentarer:

  1. Hej min älskade vän!!!!!
    Åh vilken fin blogg :~}}}. Vad kul att se!
    Nu ska jag lägga till den här istället :~))).
    Ha en jättefin lördag, hoppas vi kan ses snart...
    Massor med varma kramar från din kära gamla vän Madeleine

    SvaraRadera
  2. Tack min vän :) Jag träffas gärna.Jag är ledig på fredag om du har tid då kram

    SvaraRadera