Translate

onsdag 20 mars 2013

Brrr det är så kalt ute...

 Jag önskar att våren snart är här

Så denna vecka har jag åkt bil på jobbet,eftersom jag var så dålig förra veckan.Vill inte bli dålig igen,man drar in den här kalla luften hela dagarna när man cyklar eller går.Så det får bli bilen resten av veckan med :))
I dag var Simon på fritids men han hade ingen att leka med sa han :( Å det gör så ont i mitt hjärta när han säger så.Han är så gå min lilla son om bara barnen också kunde se det.Vist han är lite speciell men så god.
Kevin har varit hos en kompis över dagen då det var studie dag och när jag och Simon kom hem vid 16,30 satt dom här och spela Playstation 3.Och sen gick dom ut för att spela fotboll.Är så trött jag som sov så mycket förra veckan kan ju tycka att jag skulle vara pigg,men det är jag inte.Vi har mötte på jobbet nästa onsdag och det ser jag fram i mot.För det är så otroligt rörigt och ostrukturerat 
nu så man vet inte vilket ben man ska gå först med.Det behöver göras om så otroligt mycket och det känns lite som om dom inte kan handskas med oss i våran grupp.Vi har jobbat så annorlunda och vi kräver nog det här med.Annars så kommer vi gå under om det inte blir ändringar.Ja ja hoppas kan vi ju göra :))
Nej nu ska jag gå och titta på lite Tv:e 

// Laila   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar