Translate

måndag 4 mars 2013

Cirkus på jobbet....

Börjar bli riktigt trött på mitt jobb,det är rena rama cirkus.Man vet varken in eller ut om något,man tappar sugen redan man kliver in där.Och när man sätter sig vid bordet så tappar man andan för man vet att dagen blir stressig :(  Just nu åker jag bli i mellan,för gå det hinner man inte.Man är här och där och ingenstans :) 
I morgon måste jag ringa min sjukgymnast och få en tid till henne,kan ju inte sova på nätterna.Det värker så jag blir tokig skulle kunna hugga av min axel,bara för att slippa den här smärtan.Bara i någon minut det skulle vara så guld värt.Nåja det kunde vara värre,jag lever och har hälsan i behåll för övrigt.Man måste se det positiva i det,annars blir man nog tokig kan jag tro.

// Laila

Simon hade lite tråkigt och gjorde en gubbe av godis :)

2 kommentarer:

  1. Låter inte kul :/ Hoppas på att de hittar nått som hjälper! Och att det blir bättre på jobbet!

    SvaraRadera
  2. Ja det blir så jobbigt när man inte får sova på natten.Vi ska äntligen få ha ett mötte på jobbet,det ska bli så skönt.Så man får prata med varandra :)

    SvaraRadera