Translate

fredag 1 mars 2013

En kort vecka....

I går ringde Mange till jobbet och sa att Simon inte mådde någe bra.Jag kunde inte vara hemma i går för det var kris på jobbet,det var flera som  beordrades in för att jobba.Så i dag fick jag vara hemma med lillfisen,men det gör inget har så mycket jag behöver göra.Ska besikta bilen i dag också,behöver bytta lampor med på den med.Måste ringa och kolla om det finns någon som kan bytta dom med kort varsel.
I onsdags vart Simon så glad,han tappade sin 1:a tand och vad han har väntat på en tand ska bli lös. -alla andra har tappat men inte jag,säger han.Men nu så var det dax även för Simon.
Just nu håller jag på och tvättar,skulle behöva dammsuga lite med tror jag.Och sen kan vi inte ta helgen med lugn och ro :))) Ha en bra helg alla...

// Laila

 Simon visar stolt upp sitt lilla hål där tanden suttit :)
 Dessa fina står i köks fönstret
Är dom inte vackra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar