Translate

söndag 31 mars 2013

Resan är bokad...

''inte vårat hotell''

Resan är bokad för sommaren,det bär av i slutet av Augusti.Då bär det av till Turkiet Side,ska bli så skönt att få komma bort.Synd bara att det är så många dagar kvar.I dag ska jag med bilen till pappa,hoppas han kan få ordning på den nu.Måste besikta den på tisdag igen.I morgon blir det jobb igen och en kvälls tur på tisdag,men sen är jag ledig i 2 dagar.Jobbar bara kort dag på fredag.
Solen skiner utan för fönstret,vilket härligt påsk väder vi haft.Om solen kunde bli lite starkare så skulle den sista snön eller isen försvinna.

// Laila

1 kommentar:

  1. Hej mina blogg läsare jag har nu igen öppnat en ny blogg men det blir inga mera nu.Det lovar jag :) http://lailasresa.blogspot.se/ Följ mig gärna där // Laila

    SvaraRadera