Translate

fredag 5 september 2014

Sämre en vad jag tror...

I dag kom utredningen :(
Och jag har nog inte riktigt fattat,
att jag är så dålig som jag är.
Jag kommer alltid få leva med min trötthet.
Jag ska få lära mig att leva med den.
 
Att jag verkligen varit deprimerad 
vist har jag mått dåligt,men jag har nog inte
greppat hur dåligt.
Men nu ska jag få hjälp
och det känns bra :)
Men jag har varit lite nere i dag.
Känt mig stressad och stress och jag
går inte i hopp längre.
 
Jag blir så trött och jag får sådan huvudverk.
Så det är sådant här som jag måste
få verktyg till.Hur jag ska få ner min stress
nivå.Eftersom jag gott så länge med min utmattning.
Så finns det saker som jag kan träna att få tillbaka.
Men visa saker kommer att bestå. 

Som trötheten
minnet kan jag träna upp :)
Och sen är jag ju så desorienterad
och det kan jag också träna.
Inget kommer att bli helt bra,
men 60-80 % bättre förhoppningsvis.
 
Så jag försöker att bearbeta 
att jag måste börja med stora förändringar
i mitt liv.Även familjen kommer ju drabbas
av detta.När vi var nere på EMP så sa dom till
Mange, det är ju inte bara Laila som måste förändra
det blir lika mycket förändringar för dig.  

Och Mange bara nickade,jag tror han börjar
förstå att den som han träffade för snart 10 år sen.
Kanske inte kommer tillbaka.
Han kanske får sig en helt ny fru :)
Men vi ska klara av det här,det kommer 
att bli tufft.Men har vi klarat det så här länge
så kommer vi klara det som komma skall.
 
// Laila 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar