Translate

tisdag 23 september 2014

Tröttsamt...

Nu är jag  inne på vecka 2
med förkylning och hosta :(
I dag har jag inte gjort något i hopp
om att det ska ge med sig.Min astma har till och med
kickat in.Det bara piper i bröstet.

Så nu måste jag ta det lugnt så jag bli av med
det här.Simon har det svårt på fritids,
killarna är på honom hela tiden.
Dom retar han och sen blir han arg
och ger tillbaka.Och då har han fått ut för det,
för han har hörts mest.Men nu har fritidspersonalen 
uppmärksammat att det är dessa killar som är på Simon.

Så nu ska dom ha en dialog med dessa killar.
Och blir det inte bättre så ska dom 
prata med föräldrarna.
För det är inte okej att vara på ett barn på 
det sättet som dom är.

Om han nu ska tillbaka till den vanliga skolan.
Så ska han inte behöva bli mobbad eller vad det 
är nu dom håller på med.
Men å andra sidan så har dom väldigt svårt
i Simons klass.Den är orolig och barn 
vill inte gå till skolan.

Och det är ju dessa killar som håller på
även i klassen :( Så nu ska vi ha ett möte
snart och då får jag se hur jag gör.
När och hur han ska skolas in i klasen igen.

// Laila

mammas lilla knas boll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar