Translate

söndag 7 september 2014

Så himla knäpp...

Ha ha ha jag är så himla knäpp :)
I dag trodde jag att det var kalas.
Men det var inte förrns nästa söndag.
Jag tog för givet att det var idag,bara för 
att Madde skrev det föra söndagen.
Och när hon sen messade i fredags så tittade jag bara,
söndag kl 14 :) Inte på datumet.

Så jag tror att familjen Lindström fick en
liten chock när vi kom :)
Men vi fick oss en liten prat stund sen 
åkte vi.Ses om en vecka
jag är ju bara så blääää nu.

Jag behöver verkligen hjälp med att komma i gång.
För så här kan jag ju inte leva.

// Laila

2 kommentarer:

  1. Hahaa gulle hjärtat mitt..... <3 "Shit happens"...
    Synd bara att inte jag var hemma, jag hade i alla fall bjudit in er på en fika ;-)))
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ja det kan bli så tokigt i bland :) <3

    SvaraRadera