Translate

fredag 12 september 2014

Val 2014...

Har suttit och tittat på val 2014 på 1:an.
Och jag blir inte mer en mörk rädd.
Tycker det är bara paj kastning,fram och tillbaka
hela tiden.Så vad ska man rösta på,känner att alla
partier har något bra.Men inte så att jag är 100% säker
på just ett parti.Trodde jag skulle bli säker i dag,
men det vart jag ju inte :( Jag blir mera förvirrad.

Tycker inte att dom ska kasta tillbaka varandras frågor.
För det gör ju att väljarna blir så förivrade.
Nej om dom kunde komma med konkreta svar.
Och inte bara skicka vidare frågan hela tiden.
Nej gott folk detta är inte lätt,man vill ju rösta rätt.
Och att det känns bra för en själv :)

Och att det blir bra för Sverige på det man röstar.
Tur att man är anonym när man röstar,jag menar 
rösten i alla fall :)
Jag det ska verkligen bli intressant,
vad vi vill ha för allians dom näst kommande 4 åren.

// Laila

  lite kul bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar