Translate

onsdag 15 oktober 2014

I bland så...

I bland går det bra och andra gånger går det
lite mindre bra.Den här veckan har det gott
mindre bra på fritids.Men när det blir så högljutt
då blir Simon hel knasig :(
Och Simons klass är hel galna,helst killarna.

Dom har problem med att vissa killar
är väldigt hårda.Både i ord och handling :(
Och det är ju inte den bästa miljön för min
lilla kille.
Men jag är så glad för dom göra verkligen
allt för Simon på fritids :)
Och det är jag så glad för,dom vill
att det ska bli så bra som möjligt för honom.

Vilket jag inte är så van vid.
Och jag får inte höra varje dag vad Simon gör fel.
Utan bara när det händer något ut av det vanliga.
Så vi får väl se,om jag ska minska dagarna.
Eller vissa dagar till kl 15 i stället för kl 16
varje dag.
Får vi se om det blir bättre för Simon.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar