Translate

tisdag 21 oktober 2014

Natten var lång...

Natten var lång och jag grubblade nog
hela natten känns det som.
Fick nog bara ett par få sömn timmar i natt.
Gårdagen var nog den mest jobbigaste
jag varit med om.

Jag reagerade mycket dåligt,
låg och grät nästa hela em och kvällen i går.
Stress och jag går inte i hopp,jag var så tom
hela jag i går.Denna känsla som har in funnit sig
är så mörk och så kall.
Jag försöker att förstå,men jag greppar det inte.

Det känns som en overklig mardröm,
som jag snart ska vakna upp i från.
Men i samma stund så vet jag att detta
verkligen händer.

Hur ska man kunna gå vidare från något sådant här.
Nu förstår jag vad liten vi människor,
verkligen är.Vi har inte mycket att säga till om.
Vi får snällt bara stå där och ta i mot 
det som händer.

Man får bara plocka upp glasskärvorna
efter dom.

// Laila

2 kommentarer: