Translate

lördag 25 oktober 2014

Så ledsen...

Att jag åker rakt ner i min trötthet.
När jag blir stressad,min kropp vill bara sova.
Vill inte alls tänka på det som händer, lägger liksom
av.Och just nu när Kevin ska ha sitt kalas :(
Har bakat lite gran,men det vart inte så jätte mycket.
Och sen ska det städas,kan ju inte se ut
som hej kom och hjälp mig.När familjen och vänner kommer.

Mange rensade ut Simons rum,vart så fint så.
Kevin har inte ens petat i sitt rum.
Han säger bara det är ingen som behöver komma in ditt.
12 åringar eller :)
Ska gå in och dra runt lite i alla fall.
Det är inte så förskräckligt där inne :)
 
Om jag inte vore så trött,jag kommer inte
i gång bara.Vill bara gå och lägga mig :(
Måste komma i gång,så vakna nu.
Ja ja hinner i morgon med.
 
// Laila
 
 två nyfriserade killar i dag.
så fina så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar