Translate

torsdag 20 november 2014

EPM....

Äntligen börjar det falla på plats i mitt liv.
Jag mår så bra som jag bara kan göra.
Den senaste tiden,har stärkt mig som person.
Den kunde lika ha kunnat dragit mig tillbaka.
Men jag vägrar gå tillbaka till den mörka platsen i mitt liv.
Nu vill jag bara fram åt :) Och nu har jag fått
klart när min grupp terapi börjar.

Och det känns så bra.
Det känns som jag är redo att möta livet igen.
Och de känns positivit för första gången
på över 1 år.
Den senaste tiden har stärkt mig som person.
Men när jag var mitt uppe i det,var jag totald
för krossad.Totalt krossad på alla sätt och viss
Men nu har det stärkt mig.

Det sägs ju att det som inte dödar dig stärker dig.
Och det har det verkligen gjort.
Men det kunde lika även ha gott åt andra hållet med.
Men som tur var,hade jag fått tillräckligt med villa.
Så jag orkade ta mig ur det mörka igen.
Jag ser saker på ett helt annat sätt nu.
Och det känns som att allt bara faller på plats.

Och det är en så skön känsla <3 

// Laila


2 kommentarer:

  1. Oh va skönt att höra att det börjar bli bättre!!

    Små steg framåt leder till en stor framgång :)

    SvaraRadera
  2. Ja det gör det verkligen,skönt att också känna att man kan må bättre efter en lång tid.Man kan ju ofta känna att man aldrig kommer ditt,men till slut så vaknar man upp och det känns inte alls lika jobbigt längre <3

    SvaraRadera