Translate

söndag 18 januari 2015

Häxa...

Du brändes på bål som häxa!

Har du aldrig undrat varifrån du fått ditt sjätte sinne? Nu vet du det! I ditt tidigare liv var du en kvinna som påstods vara häxa och dömdes till att brännas på bål. I själva verket hade du den speciella gåvan att se mer än andra, men med den förmågan har du alltid bara velat väl. Synd att vissa människor än idag inte kan uppskatta att du är annorlunda. 
 Ha ha ha ja det är som jag alltid sagt,fast jag trodde
att jag var en massmördare.Så häxa är ju alltid lite bättre :)
Men sjätte sinne,det har jag.Känner alltid på mig saker,kanske
inte vad som händer men jag får alltid en känsla.
Och den känslan har aldrig varit fel.
Och många tycker nog att jag är annorlunda :)
fast på ett gott sätt <3.
 
// Laila
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar