Translate

onsdag 21 januari 2015

Sjukskriven...

Dax att träffa läkaren igen.
Fick fortsatt sjukskrivning till sista April.
Han ville inte skicka mig i arbete,just nu.
Inte efter han hörde det som hände förra året.
Och håller väl på en nu :(

Och sen fick jag höra att min grupp kör i gång
snart.Äntligen som jag har väntat :)

Ska träffa min sjuksköterska  på EPM
nästa onsdag.Bara för att få prata av mig lite.
Inte så bra att bara samla på sig hela tiden.
Och inte få ur sig allt sen,det blir liksom stopp.

Och det är väl därför som det börjar gå ut för igen.
Börjar komma till den där tröttheten igen.
Så himla trött igen :(

Efter allt som jag gott igenom i mitt liv.
Så har det nu kommit i fatt mig.
Det pyser över nu och det kommer ut,
vare sig jag vill eller inte.

Känner mig arg och ledsen,att jag bara accepterat
allt.Bara lagt på loket och inte tittat till baka.
Men de ska bli skönt att få sätta ord på allt.

// Laila

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar