Translate

lördag 10 januari 2015

Tröttheten...



Jag avskyr den här tröttheten :(
Jag är hamnat i en svacka igen och det
är bara så tröttsamt.
Att jag inte orkar vara hemma med min son
i 2½ vecka.Utan att bli totalt helt slut
i både kroppen och huvudet.

Det är det här hojtande och skrikandet
som man blir totalt knasig av.
Och det är ju inte på dom låga decibelerna då.
Det liksom skärs sig i hela huvudet.

Och detta klängande hela tiden,man kommer
liksom inte i från det.Hela tiden någon som kräver,
konstant uppmärksamhet på en hela tiden.
Det tär på hanns mamma.

Min älskade lilla Simon <3
vad vore jag utan dig en då.

Och min älskade stora kille Kevin <3
vad vore jag utan din fina hjälp.
Även fast du blir tokig på din lille bror.
Så finns de så mycket kärlek i mellan er.

Det känns som att jag kunde sova i tusen år.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar