Translate

lördag 7 februari 2015

Gruppterapi...

Nu har jag varit 2 gånger på min
gruppterapi.Och wow säger jag bara,vilka tjejer.
I bland är man bara precis rätt och det
är helt otroligt att jag är det just nu.
Ska till bringa 14 gånger till med
dessa underbara tjejer :)

Kommer att få gå i genom en hel resa,
med mig själv.Och det ser jag fram i mot
Och bara dessa 2 gånger som jag varit på
har redan hänt något i mig.
Och det är bara positivt <3

Känslan är ju bara helt obeskrivlig :)

Så då kör vi och ser var jag hammnar
någonstans.

// Laila


3 kommentarer:

  1. Ja det är så otroligt skönt och jag känner att det är på rätt väg.Och det som har hängt över oss är nu borta.Så jag kan äntligen lägga ner tid på att få må bra nu <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantastiskt att höra laila!!! Stark du är som tagit tag i det!

      Radera