Translate

söndag 15 februari 2015

Ogillar...

har varit en sådan konstig helg :(
I går kände jag mig kissnödig hela tiden.
Så Mange åkte i väg och köpte Tranbärs juice.
Vart lite bättre,sen åkte jag i väg och köpte en till.
Att det kan göra så stor skillnad,men tranbär :)
Har nog med syrligheten att göra.

Och sen har Simon varit helt upp och ner.
Sådana helger är jobbiga och det tar så mycket
energi.Han har varit ur gängorna hela veckan.
Vet inte hur vi ska bete oss längre när det gäller
hanns uppfostran.Inget tycks fungera och allt blir bara fel.

Vi får väl treva oss fram och hoppas att det blir bra.

// Laila



2 kommentarer:

  1. Ah fyfasen, det med uppfostran kan inte vara lätt. Jag blir mörkrädd när jg tänker på att vi ska uppfistra en helt egen vilja liksom.
    Men man kan knte mer än göra sitt bästa och de gör ni med! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är så svårt man får prova sig fram hela tiden.Och sen blir det så svårt med Simons och hanns adhd.Fast vet inte om det är så mycket lättare med Kevin heller.Barn i dag är så medvetna och alla dessa tekniska prylar. Gaaaa säger jag bara dom finns både på gott och ont :)

    SvaraRadera