Translate

lördag 16 maj 2015

Byxorna lösare...

Nu har jag levt ett hälsosammare liv
i 3 veckor nu.Och byxorna börjar kännas mycket 
lösa :) Jag går och cyklar varje dag.
Förutom i går då jag slog i tån i en dörr :(
Men annars så är det motion varje dag
som gäller.

Jag undrar hur mycket jag gott ner.
Har ingen aning :)
Då jag inte bantar,så känner jag att jag
inte behöver väga mig.
Men det skulle vara kul att veta :)

I går hade Simon en väldigt dålig dag.
Han vände upp och ner på hela hanns rum.
Och sen kunde han inte somna för en
kl 2 i natt.Men han fick inte sova mer en 8 timmar
i natt.Så han kan komma i säng i rätt så okej tid.

I dag känns han lite bättre,lite trött men annars 
rätt okej.
Vi ska väl gå ut och göra något.
Men han är lite svår att få i gång idag.
Så vi tar det lite lugnt och låter de komma
i hanns takt.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar