Translate

lördag 2 maj 2015

Jag bantar inte...


jag vill inte säga att jag börjat att banta.
För det känns lite fel,jag har börjat förändra mitt liv.
Jag har surt fått lära mig,att jag är en matmissbrukare.
Jag tröstar mig själv med godsaker och mat :(
jag vet att det kommer att bli en tuff tid.
Men jag har hela livet på mig.

Jag har förändrat det jag äter,äter mindre och
nyttigare.
Och sen går jag varje dag och det är också
en stor förändring.
Jag vill leva så länge som jag bara kan göra.
Och för varje kg som för sviner.
Vinner jag någon mer vecka i mitt liv :)

Så jag bantar inte,jag gör en livs lång förändring.

// Laila

2 kommentarer:

  1. Fantasstisk resa du har framför dig. En riktig utmaning men kn tänka mig att för varje steg så känns allt lättare och mer fantastiskt. Önskar jag va lika stark!! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack min gruppterapi som jag går på varje torsdag, har hjälpt mig till där jag är i dag :) Är så tacksam,hade inte kommit så långt om det inte vore för dessa människor

    SvaraRadera