Translate

fredag 12 juni 2015

Komma i from igen...

Har kommit helt av mig på Viktväktarna :(
Så jag ska ta nya tag igen.
Har i och för sig inte ätit så jätte dåligt,
men de känns inte okej.
Men har motionerat i alla fall,så det kanske
jämnar ut sig.
Måste få hem bättre mat och grönsaker.
Ska åka och handla i morgon.

Har äntligen fått låna en bil :)
Så skönt att kunna komma i väg.
Nu har barnen sommarlov...
Får se vad vi hittar på nu i sommar.

Jag och mamma ska i alla fal
åka med Simon och Markus, till Furuviks djurpark.
Sen får vi se vad vi hittar på :)

// Laila



2 kommentarer:

  1. Fy ja dedär med att äta rätt är inte alltid det lättaste :/
    Men att byta ut någonting till en början är alltid bra :) vi försöker ju få med någonting grönt till varje måltid. (Inte alltod vi lyckad) men det är ett mål 😊

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju bra för hela familjen :) Att få äta lite mera grönt.Var jätte duktig i nästa 2 mån,sen kom jag av mig helt :( Och nu kommer jag inte i gång.Men jag känner mig stressad igen,så jag har svårt att fokusera.

    SvaraRadera