Translate

torsdag 6 augusti 2015

Jobb intervju...

I går ringde mobilen och det var ett jobb
som jag sökt :) Men vet inte riktigt vad det är.
Ha ha ha så typiskt mig  just nu och inte ha koll.
Jag hade gott vidare till 8 st som hon ringde till
och sen 4 av dom.
Och jag gick vidare,får komma på en stor intervju
på tisdag nästa vecka.

Just nu vet jag inte riktigt hur jag mår.
Jag är inte trött,men jag har så
otroligt svårt att komma i gång med något.
Så svårt att fokusera och få det gjort.

Och det är ju inte riktigt jag då.Jag vill ju få
det gjort så fort som möjligt :)
Så jag mår lite dåligt över de,att jag inte kommer till skott.

Snart är skolan i gång och då hoppas jag 
att mitt fokus kommer i gång.
Eller så är jag så här nu,detta är mitt nya jag.
Eller vad man nu ska säga.
En del av min hjärna är ju borta,eller små små delar.

Jag har liksom bränt bort delar,små partiklar i den.
Och tyvärr så kommer de inte tillbaka.
Det är skärmande att man kan bli så utmattad,
att delar av hjärnan går förlorad.  
Jag stressade sönder min hjärna, kan man säga.

Och nu får jag leva med konsekvensen av de.

// Laila


ute vid björnön...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar