Translate

onsdag 26 augusti 2015

Okunskap hos vuxna...

Äntligen är det dax att fara i väg :)
 Imorgon bitti drar flyget vidare till varmare 
breddgrader.Just nu är jag bara så less och arg.
Mina grannar har blivit hel knasiga.
Dom har förbjudit deras son att leka med min.
Fast deras son vill leka.
Så fort min son kommer,stänger dom in sig
och stänger balkongdörren :( 

Och deras ton är mycket hård.
Då min son snart blir 9 år och är ett barn.
Så känner jag att det är vuxna, som mobbar ett barn.
Ja min son har adhd,men betyder det att han inte
ska få leka precis som deras barn.
 
Nej de sårar att vuxna, beter sig så illa mot ett barn. 
Då sonen inte kan hjälpa sin diagnos.
Då den sitter i hjärnan och är med född.
Det är samma att säga till en alzheimers
att uppföra sig.
 
Med dagens internet, är det ju så lätt
att ta reda på fakta.  
 
// Laila
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar