Translate

onsdag 23 september 2015

I morgon...

Ja då var det dax,i morgon börjar jag att
arbetsträna.Efter nästan 2 års sjuskrivning
för utmattning.Det är med lite blandade känslor
jag börjar.Är lite orolig för hur min hjärna kommer
att fungera.Då mitt minne inte alls är som det ska vara.
Och det är så otäckt,för det tar bara minuten för mig
så har jag glömt av det :(

Men jag hoppas att det kanske blir lite bättre,
när jag får komma i gång med att arbeta igen.
Och sen hoppas jag på att jag ska kunna fixa fram
en cykel också, från Västerås stad.
Men de tar jag i morgon på jobbet.

Simons nya medicin har gjort underverk
för honom.Dem säger att han är så duktig
i skolan.Att det går i rasande fart,han är som en liten 
svamp.Och det gläder mig så mycket,
för det visste jag att han hade de inom sig <3

Han behövde bara mogna lite och få rätt medicin.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar