Translate

lördag 3 oktober 2015

Arbetstränat...

Nu har jag arbetstränat i ca 1½ vecka.
Och det har gott jätte bra,men fy bubblan
vad jag var trött i går.
Är ju inte direkt van att gå upp 5.50 på morgonen.
Så i går somnade jag halv 11 :)

Men det pratas på jobbet.
För att jag ska gå på boendestöd.
Och hur ska jag som varit sjukskriven
komma och tro.Men det är ju endå upp till
min chef och mig.
Blir så trött på skitsnack :(

Och jag var före dessa som pratar,vart anstäld
långt före dem.
Och det har ingen betydelse om jag varit hemma.
Ja ja och jag som önskade att det blivit bättre.
Men men det är som det är.
Ska prata med chefen så får hon säga som 
det är.Vi har ATP på tisdag så slipper det snackas sen.
Så vet alla vart jag ska vara :)

// Laila

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar