Translate

torsdag 22 oktober 2015

När livet fortsätter...

För så var jag så rädd vad andra tyckte
och tänkte om mig.Tyckte att alla stirrade just på
mig,att det var någe fel på mig.
I dag kan jag bry mig mindre vad andra
tycker och tänker om mig.
Så länge jag själv älskar och tycker om
den jag är.Så finns det inge anledning och må
dåligt över vad andra tycker.

Jag var nog utarbetad, säkert 3 år innan
jag totalt kraschade för två år sen.   
Så jag är otroligt glad och tacksam
att jag fick den här tiden.
Att FK inte ville att jag skulle börja tidigare
att jobba.Nu känner jag mig redo,
men jag känner av sviterna.

Jag orkar inte lika mycket längre.
Jag har inte samma kapacitet som förr.
Men det gör inget,jag så glad att jag kommit
så här långt.
Att jag nu kan fokusera på mig själv.
Mår inte jag bra,så mår ju ingen runt om mig det
heller.Jag känner skillnaden på barnen och karln.

Jag är på rätt väg i mitt liv,jag har ett lugn
som jag nog aldrig känt förut <3 

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar