Translate

torsdag 29 oktober 2015

Livet fortsätter...

Ja då var det bara en arbetsdag kvar
av min första vecka med 25% lön.
Så så skönt att få komma att jobba.
Känner att jag har ett annat lugn nu när jag
är hos mina kunder.
Ha ha ha ha ja det lätt de,jag jobbar som boendestödjare.

Känner ingen stress längre,kan ta de med ro
Känner att jag är mycket starkare nu.
Jag tror att min omgivning också känner av de.
Vist det blir lite tokigt då och då :)
Men inget som stör i det jag ska få gjort.

Bara nästa vecka kvar,sen går jag upp till 50%
resten av året ut.
Sen blir det 75% och det tänker jag jobba minst
6 mån,sen får jag se.

I morgon ska jag och Simon åka och bada 
i Sala.Dom har ju ett litet äventyrsbad där.
Men i dag vet jag inte alls vad vi ska hitta på.
Nu när jag är ledig och allt :)

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar