Translate

onsdag 16 december 2015

Julen står snart i dörren...


Julen står snart i dörren och nästan alla 
jul klappar är köpta :)
I år firrar vi julen hos mamma och pappa <3
Ska bli mysigt det var så läge sedan vi var där.

Och på juldagen jobbar jag och Kevin ska till sin pappa.
Så när jag kommer hem vid kl 1 äter vi lite
julmat.Sen blir det lite fika och bara ta det lugnt.
Har inte varit hemma en juldag på säkert 10 år.

Det går bra att jobba med utmattningen.
Men nu spökar min nacke i stället.
Har så förbenat ont :( Har sån spännings verk.
Sitter jag stilla och inget gör,då går det bra.
Men så fort jag gör något får jag ont och det börjar 
göra ont i huvudet på en gång.

Så nu har jag varit hemma någon dag från jobbet.
Hoppas bara att det räcker.

// Laila 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar