Translate

torsdag 29 november 2018

Hoppas att jul känsla kommer...

I måndags var de studiedag,så då var ju Simon hemma.
Sen gick han i tisdags, sen varit hemma sedan dess.
I morse låg han och skrek.Inte kul alls,
då jag vaknade med migrän :(
 
Blir så frustrerad, då han har anpassad skolgång.
Han läser nu bara sv,matte och eng.
Dessa måste han läsa. 
Men nu när han inte går till skolan,
får han inte sitta vid datorn.
Inte fören skolan hanns slutar.
En så länge funkar de.
 
Har sovit mycket i dag,då jag hade sådan
migrän i morse.Så nu är jag helt mossig
i huvudet.
Sen har vi den här julen, som också hänger 
över mitt huvud.
Orkar inte julpynta,har ingen som helst 
jul känsla :(

Har dox köpt lite jul klappar.
Så jag slipper stressa över dom.
Tackar veta jag internet :)
Bara beställa och sen kommer de hem.
Ledig i helgen i alla fall.

Så på lördag blir de pepparkaks-bak,
hos mamma o pappa som vanligt.
Hoppas att jul känsla kommer med den <3

// Laila 
 
 
Mina små gremlins,några år sen <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar