Translate

söndag 3 februari 2019

All ways a reason...

Det säga ju att allt händer av en anledning.
Personer som kommer in i ditt liv.
Har nu kommit på varför mitt ex kom
in i mitt liv.Min äldsta sons pappa.

Han skulle förbereda mig på vad som komma skall.
När jag träffade min man, som jag är i dag gift med.
Våran lilla son har ju adhd och ev. Asperger.

Mitt ex och jag hade en väldigt omtumlande 
förhållande. Då mitt ex inte tyckte om ett NEJ!
Då kunde han ta stryp tag på mig.Eller hålla
hårt om mina handleder, så jag fick blå märken.
Jag hade jämt blå märken då :(

Så de var väl att för bereda mig på min minsta son.
När han föddes och växte upp, så
hade jag redan genom levt helvetet.
Så detta var ju inget,jag hade ju redan
valt att leva mitt liv.
 
Jag hade redan bestämt mig, att
inget någonsin skulle kunna få bryta ner mig igen.
Och det gjorde de inte heller. 
 
Vist är de tufft med en son som har adhd.
Men jag försöker alltid se ljuset
och se de som en utmaning
i stället.

// Laila
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar