Translate

fredag 1 mars 2019

Hoppas hoppas att det går vägen...

I dag var Simon och Mange på skolan.
Dom skulle gå igenom vilka ämnen
och hur han vill lägga upp ämnena som han ska ha.
Så nu hoppas jag att han kan komma i vägg,
till skolan på måndag.

Han får sådan ångest,får springa på toa.
Blir så dålig i magen,blir arg kan inte fokusera.
Så jag hoppas och håller mina tummar att de
kommer gå vägen nu.

För skolplikt är de ju.Och de gör honom en 
mera ångerfull.
Ja usch de kan inte vara lätt :(

I dag vart de lite jobb,men började 1 timme senare.
Vaknade med en sådan huvudvärk. 
Tog lite tabletter och gick och lade 
mig igen.
I dag funkade att göra så,för mina kunder hade
den tiden.

I helgen blir de lugnt,Mange jobbar.
Ska väl tvätta i morgon och plocka 
undan lite skit. De är ju inte
de roligaste just nu.Det blir cementdam 
över allt,de lägger sig i dom minsta små
hållen. Jag blir tokig,man får ta de värsta hela tiden.

// Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar