Translate

söndag 24 mars 2019

Listen to your heart...

Jag litar alltid på min känsla.Den har aldrig
svikit mig och kommer aldrig att göra de heller.
Den har alltid lett mig rätt, att göra de som känns bra.
Om känsla inte finns där,då är det inte rätt väg att gå <3
 
Man ska alltid lita på sitt inre,den ljuger aldrig för dig.
Om du känner de i hela kroppen,så är de fel väg att ta.
Just nu känner jag att de inte stämmer.
En av mina vänner,men hon vill inte ha min hjälp nu.
 
Så jag väntar här i bakgrunden tills hon vill <3
 
Ny vecka i morgon och en så länge har Simon
inte kört i gång.Men han kommer väl,just nu sitter han 
spelar med en kompis via nätet.
De har varit så tuffa månader att få Simon
till skolan :(
 
Det är ju skolplikt man ska ju gå i skolan.
Vad gör man när barnet inte förmår sig,
mår så dåligt.När man ser ångesten i ögonen
och i hela kropp språket.
Så jäv.. svårt alltså.

// Laila





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar