Translate

söndag 10 mars 2019

När livet kommer i vägen...

Snart ny vecka igen.
I morgon kommer dom och läser av betongen.
Dom har borrat och satt ner en mättare,
som ska tala om hur tror betongen är.
Så nu håller jag tummarna att de ska vara torrt.
Så köket kan bli klart och att dom börjar 
på resten av lägenheten. 

I veckan blir de Bup,hoppas att hon har
ett bra svar när Simon får börja med sin asperger
utredning. Skolan har redan lämnat in sin.
Sen är de mötte igen med skolan,på tisdag.
Men de känns lite så där, Simon har ju inte varit
så mycket i skolan. Rektorn är ju inte så direkt
intresserad känns de som.

Ja ja vi får väl se vad fröknarna tycker.
Om vi ska ha ett mötte eller hitta en ny tid.
Sen ska jag vara med Simon  i skolan, någon gång under veckan.
Så de vart rätt mycket möten i veckan. 
Sen ska jag hinna med jobbet och mina kunder.

Skönt att de flyter på för Kevin just nu.
Han hade de tufft förre jul,han kände att lärarna
inte tog hanns diagnoser på allvar.
 Ordnade ett mötte på skolan och nu funkar 
de bättre i alla fall.

Bara manen och jag som måste få till att träffas
lite bara han och jag <3
// Laila 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar